you and me together, nothing is better!

kom nyss hem från charlotte, sov där!
De var riktigt mys och ganska tjockt.
Eftersom vi åt typ två hela stora påsar med candy,
plus kladdkaka och cola och skit! ;)
Igår var tjejerna med också,
vi ja typ dansa och sen drog vi ut vid 10 tiden!
Sen gick jag med charlie hem igen,
eftersom ja skulle sova där då och yadayada, ni fattar!
Vi skypade med folk och spelade wii typ vid 3 tiden på natten haha.
Det var riktigt mys faktiskt, men idag är jag sjuuukt trött!
förlåt ännu en gång emma, för att vi inte kunde ses idag!
Jag ska lägga ut bilder från gårdagen, när charlotte laddar upp dom.
nu ska ja chilla på livet, ha en mysig slapp-söndag eller kanske party-söndag...? ;)
Pössiisss
ibland saknar man tiderna på grevegård väldigt mycket,
nu finns det bara minnen kvar, de får vi leva med för alltid.
JAG KOMMER INTE TA BORT BILDEN<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0