Hemma efter en sjukt go helg!

Nu är jag hemma! Har haft en sjukt go helg, fast nu är jag så jävla trött!
Ska försöka berätta lite kort om helgen. Eftersom jag inte har några bilder..
i fredags när vi kom åkte jag direkt hem till mina kusiner och käkade tacos.
Så vi stanna där ett bra tag och kom hem till mormor och morfar på natten.
I lördags åt vi julbord på brygghuset nere vid havet. Underbart!
Efterrätten var helt underbar, det fanns allt från fruktsallad till kladdkaka!
Sen åkte vi hem igen och jag och mina kusiner kollade på teve/brottades ;).
Idag har jag bara åkt hem och sånt tråkigt. Hade tänkt att sätta mig och plugga lite,
men jag orkar verkligen inte!! Ska sätta på någon film och bara chilla istället ;).
Hoppas ni haft en go helg läsare! Vi hörs senare ikväll, puss.
random hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0