i didn't know what all those love songs meant, until he broke my heart.

Kom nyss hem från skolan typ. Rätt chill dag ändå :).
Hade engelska test/prov. Gick sjukt bra!
Engelska är förfan det enklaste..Enligt mig ;).
Nu ska jag börja och skriva på mitt svenska arbete. Det ska vara klart imorgon!
Men det kommer bli bra, hoppas jag :).
Förlåt att jag inte bloggade så mycket igår men jag hann/orkade inte. Haha.
Ska försöka med den här "30 dagar" idag också. Så sluta tjata på mig om de! :)
Vi hörs senare när jag skrivit klart arbetet. Pusss
"Missing someone you once had, is like removing a ring you've worn for
very long. It feels like it's still there but it's actually not.

Kommentarer
Postat av: Sofia <3

omg.. Elin kolla bakom dej !! :O

2011-12-09 @ 23:26:09
URL: http://sofiamellqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0