If you never chase your dreams, you will never catch them.

Jag är så jävla trött på människor som försöker vara bättre än andra.
Som alltid vill trycka ner folk och få dom tro att dom är mindre värda.
Jag har själv varit med om den känslan så jag vet vad jag pratar om.
Du måste alltid tro på dig själv.
För om inte du tror på dig själv, vem ska då göra det?
Livet är inte alltid en dans på rosor, men du hittar alltid en andleedning till att le.
Det kan vara vad som helst. Att du fick bra på ett prov, att du vann på ett spel.
Vad som helst. Det behöver inte vara något stort alls.
Men välj att alltid vara glad. Vad som än händer, för vem är kvar i slutet?
Jo, DU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0