Låt mig komma in, jag vill vara din

Jag tänker ofta. Okej, jag tänker hela tiden. Jag tänker på dig.
Du som sa någon gång att du älskade mig. Vilken idiot jag var som trodde på det.
Jag antar väl att det var det jag hoppades på, att det en dag skulle vara du & jag.
Jag gjorde fel, du gav upp. Jag ångrade mina misstag, så det var ditt val att ge upp.
Vet du hur många nätter jag låg och tänkte? Men skitsamma, jag bryr mig inte.
Men det var ju precis vad jag gjorde. Brydde mig. Det var tydligen också fel.
Orden "jag älskar dig" använder man lika mycket som ordet "hej" nuförtiden.
För mig är det speciella ord. Älskar. Det är stort, även fast det bara är 3 ynka ord.
Därför kommer jag aldrig glömma dig, hur mycket jag än vill.
Du kommer finnas kvar, eftersom du berättade att du älskade mig.
Även fast det inte var sant så var det stort för mig. Tiden läker sina sår, säger dem.
Hoppas du vet att du inte bara krossade mitt hjärta, utan hela mig.
Ville bara att du skulle veta detta. Att jag älskade verkligen dig. & det var ingen lögn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0