i'm home..

Nu är jag hemma i goa glada Göteborg igen..Men hade gärna kunnat stanna några dagar till asså..Kändes inte så där svin kul att komma hem när det är ungefär en dag kvar av lovet och två prov som väntar nästa vecka..
'
Men thats life..
Jag har så många bilder att lägga upp så jag orkar verkligen inte göra det ikväll. Hoppas ni inte blir allt för ledsna?
Idag kom jag hem typ vid sex på eftermiddagen/kvällen och sen har jag kollat igenom alla bloggar
och kollat melodifestivalen, för min älskling eric saade var ju med?! Vem kollar inte då lixom??
Men iallafall norge har varit såå lyckat! Åkt skidor varje dag, synd bara att det gick så jävla fort, jag kan inte fatta!!
Imorgon blir det typ att sova och plugga för mig..!! Njuta av det sista på lovet.
Puss på er och hoppas att ni har haft ett helt underbart lov !
bild i repis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0