im just praying to a god that i'm don't believe in

Gokväll. Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen..Har lite bloggtorka!
& jag måste plugga 24 timmar om dygnet för att jag ska fatta matte, vilket aldrig kommer hända.
Men iallafall nu sitter jag här och väntar på att en person ska ringa på skype. Haha..:)
Sen ska jag baka morotskaka till Filip för att den store pöjken fyller 18 imon, som jag nämt ett antal gånger tidigare haha ;). Men iallafall, sen ska jag också duscha, plugga lite till och kolla på teve. Så ingen mer bloggning idag, sorry.
Det kommer bättre tider tro mig
Nu ska jag fortsätta och vänta haha, ha en bäst kväll!
Pussar ♥
jag & goaste Anton haha, idioten (filåt) gömde sig när kameran precis skulle ta....haha;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0