nej jag har inte glömt er!

Åherregud, förlåt mig!
Orkade inte sitta mer vid datan igår och idag har ajg ju förstås varit i skolan och så :)
Hade soprov idag och det gick galant haha, nej men jag tror det gick bra!
Sen åkte vi skridskor och det var kul. Vella var fotograf så hon tog en massa bilder som finns på facebook.
Kanske laddar upp i ett senare inlägg. Men sen satt jag, Sabina, Sandra och Sofia på Mc och bara snacka,
det var la kul! Sen drog jag hem och sov lite för mådde piss men nu har jag duschat och allt sånt.
& nu säger mamma att jag ska till fucking doktorn imon!!!! Ska kolla min rygg, den är sne hahahahahah. :(
Jag missar tyskan iaf! :D Men nu ska jag bara mysa.
Ha det fint bloggläsare!

Kommentarer
Postat av: Shkurte

allvar! ul å höra att so provet gick bra! =)

hur e d med dig annars?=)

2011-02-07 @ 21:21:13
URL: http://Shkurtesspace.bloggplatsen.se
Postat av: priscilla

fina färger du använder :-) Kom in till min blogg och tävla om ett skönhets kit. kramizzzz

2011-02-07 @ 21:58:49
URL: http://hatexlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0