mina underbaraste :')

....mina vänner är dom underbaraste som finns!
tack för att ni är ni!
ja, jag menar alla! ;)
.
Nu är jag hemma från skolan och jag har kommit på att ingen
tycker det är kul när jag bloggar om min diet, så jag får helt enkelt sluta haha :(.
Eller ja..Diet & diet....
Men iallafall hann inte blogga i skolan, jag orkade lixom inte.
Vi gjorde någon tomatsås & spagetti, det var helt ok.
Verkligen inte det godaste jag ätit..Tvingade mig nästan i mig maten..
Men nu ska jag åka till torget med Lovisa och köpa bikni om jag hittar någon asså. ;)
Ha en bra eftermiddag, bloggar mer sen.

Kommentarer
Postat av: Charliie<3

Hej lelin! Längtar tills imorgon , vi hörs på sms!

Kramiiisar!<3

2011-01-26 @ 18:58:21
URL: http://livetenligtcharliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0