Dag 3 - Mina föräldrar

Kan börja med att säga att dom är bäst i världen!
Min mamma heter Elisabeth och är 44 år typ?
Och min pappa heter Björn och är 50 år typ?
Duktigt att jag inte vet hur gamla dom är..;)
Men dom har alltid stöttat mig, i alla lägen!!
Men jag gillar mer att vara hemma hos min mamma,
eftersom vi delar allt med varandra, inga hemligheter!
Vi har alltid kul osv..;)
Gillar inte och vara hos min pappa så mycket!
Även om han är bästa pappan, så är det lite jobbigt här.
Skitsamma, min pappa är läkare och min mamma sjukskriven
men annars är hon sjukgymnast :).
Har inget mer och skriva om dom, så tjaooooo!
Har inga bilder på dom på denna dator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0