Bildbomb från dagen

De var Therese älsklingen som klippte bort sig själv :( ♥




Jag älskar dig, så jävla underbara e vi tillsamans!






Hahaha så söt Joanna! ;)

Tack för ännu en underbar dag med er goingar! Helt underbart att jag träffa er, love ya guys! ♥
Dagen började iallafall med att jag och Therese träffades på torget och hon
köpte puder och sen träffade vi Joanna, Emma, Carolina, Jesper, Emilia och Katrin!
Så gick vi runt och luffa lite. Jag & Therese log på en as hög kina gunga typ länge och snackade
& såg massa personer..;) Juste vi köpte Cola & Caribbean chocklad (som vanligt;)).
Sen tog vi massa bilder och sen drog jag hemåt och då grillade vi och nu ska vi tydligen kolla
på någon jättetråkig film sen.....Haha! Bloggar mer senare, puss!♥


Kommentarer
Postat av: Therese

Älskar dig mest babe ! du e världens bästa! tsm e vi oslagbara ! <3333

HAHAHAHAHHAA "och såg massa personer.. ;)" HAHAHAHA :O undra vilka de kan ha varit !! HAHAHA :DDD <3

2011-06-11 @ 21:43:33
URL: http://lskardejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0