Om ni vill lära känna mig lite bättre, läs frågorna!

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2
Vad tycker du om kärlek? Bra & dåligt på samma gång 
När kramade du någon sist? Igår
Saknar du någon speciell person? Om jag gör!
Har du svårt för att bli kär? Nej, tyvärr
Är du singel? Ja 
När fick du senast en komplimang? Igår

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Nej
Gjort något riktigt dumt? Jaa 
Gjort något du verkligen ångrar? Ja
Åkt ambulans? Nej
Åkt polisbil? Nep
Gjort nåt olagligt? Jao
Fått din mamma att gråta? Ja :( 
Slagit ner någon? Nej!
Skämts över dina föräldrar? Ja.
Sagt jag älskar dig och menat det? Ofc!
Tar du droger? nej?
Dricker du? Beror på vad du menar att jag ska dricka. Ja dricker inte alkohol om de var det du mena.
Vilka kläder sover du i? Sovkläder?
Vad hatar du verkligen? När folk sviker en för några andra!!
Varit kär? Men läs första frågan! Ja. 
Är du ensam nu? Ja 
Vill du gifta dig? Vet inte
Vill du ha barn? Jarå


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?
jag själv 
Såg dig gråta? mammi.
Fick dig att gråta? Pappa
Du delade en dricka med? Kommer inte ihåg
Du gick på bio med? Shit de va längesen ja va på bio men Sandra 
Skällde på dig? Pappa
Sa någonting till dig och vad var det? Ska du ha dom där uppe? - Pappa


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?
Nope
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Nej
Köpt någonting? Jaa
Sjungit? Ja
Saknat någon? Ja, varje sekund


JAG HAR:
Digitalkamera?
Ja
Systemkamera? Ja
Telefon på rummet? Nej, har min mobil
Egen dator? Japp 
Könssjukdom? Hahah nej.


Nu drar jag & köper skor, hörs sen!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack så mycket :D

Haha, extremt galet dårå :P

2011-06-12 @ 12:46:52
URL: http://ssofiiaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0