This is aint a love song

Nu är det dags att gå vidare, dags att vända sida i boken.
Försöka leva för det vi brinner för
Glömma allt annat.
Livet kan svika oss & vi kan svika livet.
Man brukar säga "ingen är perfekt" men det uttrycket är så fel.
Alla är perfekta, precis som vi är!
Alla personer gör misstag, alla strävar efter att just bli perfekt.
Men det finns inte nått att sträva efter, för du är den det.
Du ska sätta upp andra mål i livet, du kanske vill bli något speciellt,
inget är omöjligt, ha bara tålamod.
Livet kan kännas helt meningslöst, som om man bara vill ta självmord och försvinna.
Ja, jag vet, jag har också varit där men gått där ifrån när jag tänker på vad jag
lämnar kvar här. Ni ska stå upp för er själva, för ingen är som ni och ni är som ingen.
Nu börjar ett nytt kapitel i min bok, där jag ska vara mig själv till 110 %.
Glömma allt annat förfan!
Vi har bara ett liv, vi är inga katter med nio liv.
Sabbar vi vårt liv, går det aldrig att göra om det. Det är nu eller aldrig!
Jag blir stressad av att tänka så men det är så att vi måste inse det.
Vi klarar oss aldrig utan hoppet, hoppet av att klara oss igenom livet!
Hoppet är även det sista som lämnar människan..
Hur mycket jag än hatar min kropp, hur mycket jag önskar att jag såg ut som Kenza (t.e.x)
så kommer jag aldrig kunna bli som henne. Jag är mig själv och det ska ni också tänka på.
Du är självklar när du är dig själv. Du kommer aldrig kunna låtsas att du är någon annan,
det kommer aldrig funka i längden!
Nu kör vi, sommar 2011!
Glöm allt annat, blicka framåt och va dig själv. Mitt råd till dig. ♦
Nu säger holmberg godnatt. Puss


Kommentarer
Postat av: Therese

Finns alltid här för dig älskling, no matter what. Älskar dig hjärtat mitt! <33

Sv: duu ee ! love uu <33

2011-06-22 @ 12:49:54
URL: http://lskardejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0