Tjejer ni är underbara, ni ger de underbaraste dagarna i mitt liv!

Har haft det helt underbart, igår & idag!
Eric Saade på liseberg, ordlös, you are fucking perfect, i love u Eric!
Men iallafall började med att vi drog och mötte alla och sen åkte vi
till liseberg och sen käkade vi på burger king ;).
Sen spelade vi lite och såklart vann Tessan & Emilia stjärnvinst på marabou!
Sen drog vi och satte oss vid scenen och väntade i två timmar men
det gick fort för att vi hade så kul ändå ;)
När han började sjunga, jag skrek....Överlycklig!
Han sjöng massa av sina nya låtar och sånt.
Sen när det var slut, trodde vi att han skulle ta kort med oss så
vi väntade på att han skulle komma ut men han kom bara ut i typ 5 minuter
så vi hann inte :(. Sen drog jag, Therese & Charlie hem till Tessan
och åt macka och kolla film hela natten typ!
Sen idag har vi varit rätt sega men vi hoppade lite studsmatta och sånt :).
Finns miljoner bilder att visa er men visar bara några nu, visar mer sen!
Tack för dagen/natten/kvällen mina tjejer, ni ta mej fan underbara hela högen!
Hoppas ni haft det bra också, puss så länge!
AKJSFKDJKFDKJSDJHDSK..Snygging!

Choooklad!


Visar som sagt mer bilder sen, puss

Kommentarer
Postat av: Therese

ÄLSKAR DEEEJJ !! <333

2011-06-19 @ 19:02:01
URL: http://lskardejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0