You make me smile

Tjena mittbena bloggläsare ;)
Förlåt för dålig bloggning idag men jag var på sisjön med goaste tjejerna!
Vi sola och senare slutade det hela med vattenkrig och frisbee.
Vattenkriget var dock lite orättvist eftersom nästan alla hade bikini utom jag. ;)
Men det var en riktigt go dag, som jag redan visste att det skulle bli.
Senare på kvällen skulle vi dra ut men jag orkade inte eftersom jag var skitblöt och sånt.
Så jag åkte hem på bussen med våta kläder, mysigt var det.
Sen glömde charlotte sin kamera i min väska så jag kan inte ladda över bilderna vi tog idag,
men det kommer nån annan dag.
Vi hörs nog lite senare. Puss sålänge.
Hittade två bilder från facebook från dagen,
resten kommer som sagt en annan dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0