Godmorgon

Godmorgon älskade läsare!
Förlåt för nästan ingen uppdatering igår men jag hade en jättetrevlig
kväll/dag med Sabina och Sofia :)
Vi var hos sofia och mobbade oss, synd bara att jag fick ont i huvudet och var tvungen att gå hem :(.
Här kommer lite bilder från igår:

söta jag på lektionen

Söta sabina och jag

Ja hehe...Sabinas kropp försvann

Provade Sofias spikmatta, denna bilden la jag inte ut för att få uppmärksamhet.
Så ni vet.
'
Idag ska jag till torget med mamma först och klippa/tona mitt hår. Jag är jättespänd!
Efter det träffar jag Charlie ♥
Så kan inte hålla er uppdaterade under dagen tyvärr, men sen när jag kommer hem! :D
Ha en bra dag! Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

bilden när du provade spikmattan var jätte ful :(

2011-03-13 @ 18:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0