Intressant fakta

♥ Jag är helt beroende av att bita på naglarna/nagelbanden så dom ser ut som hej kom och hjälp mig.
♥ Jag älskar att dra mig i håret?! Undrar seriöst om jag har AD/HD för man kan få det av dra sig i håret :O
♥ Jag älskar min mamma högst av allt
♥ Mina vänner är bäst, älskar dom
♥ Jag litar bara på dom som jag litar på, HAHA
♥ Jag älskar Kenza!!!!
♥ Jag älskar Paow
♥ Jag är avundsjuk på Paow för att hon är tillsamans med Hugo Rosas
♥ Jag älskar Daniel Paris!
♥ Efter att ha sett Titanic för första gången, fick jag en annan syn på livet
♥ Jag älskar att blogga
♥ Jag äter alltid frukost innan jag tar på mig kläder på morgonen
♥ Jag ska åka till landet med Sofia på påsklovet
♥ Jag är seriöst kär i Eric Saade
♥ Jag tycker denna listan är skittråkig
♥ Jag HATAR skolan
♥ Min mobil följer med mig var jag än går
♥ Jag flyttade i söndags
♥ Jag älskar mina bloggläsare men tycker ni ska bli bättre på att kommentera
♥ Nu ska jag kolla på familjen annorlunda.
'
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: emma

eric är min, håll dig borta<3

2011-03-07 @ 21:16:00
URL: http://emmaronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0