Mycket drama.

Det är så mycket drama och skit som händer i skolan nu så jag
har inte hunnit blogga bra, tyvärr.
Men det ska ju forstås bli ändring på det eftersom allt kommer lösas sig ;).
Idag hade jag iallafall hemkunskaps prov. Värsta jobbigt och jag vet inte hur det gick.
Tror inte det gick så bra..Tyvärr.
Efter skolan pratade vi lite med våran lärare om allt som hänt i skolan (privata saker tar inte upp i bloggen)
och sen åkte jag hem. Nu ska jag plugga lite svenska och softa. Känns som denna vecka
är sjukt jobbig och lång..Fast det går fort samtidigt lixom ;).
Jaja, nu ska jag plugga som sagt. Vi hörs senare ikväll för idag lovar jag att göra mer en
ett inlägg ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0