Knaskväll

Kvällen blev lite sjuk, men ändå go.
Tack Tina, Tessan och Charlie för en bra kväll. Love to you guys! ♥
Vi drog iallafall hem till tessan och kollade på eclipse eftersom vi ska se
breaking dawn imon!! Asså äntligen, jag har fan längtat asmycket nu.
Låter som värsta twlightfreaket nu, men är sjukt spänd inför denna filmen, faktiskt.
Nu ska jag iallafall gå och lägga mig och kolla på en film och somna till den.
Hoppas ni har det bra, så hörs vi mer imon. Pussar
Väldigt ful gammal bild.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tack själv älskling, det kommer bli galet imorn, kommer knappt sova nåt även om jag är trött haha, loveu!!! :D <3

2011-11-18 @ 23:36:11
URL: http://livetenligtcharliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0