baby, you light up my world like nobody else


gokväll mina fina läsare :)
har ni haft en bra dag? det har jag!
det började med att jag och tessan vaknade och
sen drog vi till havet och åt bullar,dounats, dricka & chocklad!!
sen tog vi massa bilder och pratade och sånt mys.
Sen åkte hon hem och då chillade jag hemma och
nu är jag hos mammi och ska forsätta chilla noow.
Hoppas ni har haft en go helg, för det har jag!
Pussar ♥
haha, så jävla mobbade.
du är det finaste jag vet ♥

har linsskyddet i munnen, så ni vet.
ouuuuf, snigg
bjuder
finaste
de var typ miljoner bilder, orkar inte mer nu.
tjao och godnatt

Kommentarer
Postat av: Therese

Och du är det finaste jag vet älskling!!

Det finns inte ord till hur mkt jag älskar dig!<33

2011-10-02 @ 21:18:32
URL: http://lskardejj.blogg.se/
Postat av: Katie

Fiiinaste Elin! <33

2011-10-04 @ 00:44:29
URL: http://katierebekah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0