Sjukt irriterad och trött men jag är HEMMA!

holaaaa, nu är jag hemma igen! Har ni saknat mig?
jag har saknat er iallafall.
Lägret var sjukt mysigt, vi gjorde massa saker ;).
Orkar nog inte babbla upp allt eftersom de skulle ta alldeles för lång tid!
Men vi sprang ut på natten och nattvakter blev tvärsura hahah, sjukt kul iallafall.
Just nu är jag sjukt arg eftersom jag verkligen måste plugga,
men har verkllgen ingen ork kvar i kroppen..
Så provet på onsdag kommer faila eftersom det är matte också..
vi lite bilder men inte så mycket eftersom vi hade fullt upp med att ha en kul helg!
Men lägger upp dom när charlotte gjort det, jag lovar.
underbart med söndag också, tycker ni inte det....?
Jaja, nu ska vi inte klaga mer, hoppas ni har haft en lika go helg som jag!
Vi hörs när vi hörs, pussar ♥
fulaste bilden jag sett, seriöst. Men whataever, jag bryr mig inte ett skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0