Love is a thing for two, but there's always a slut who doesn't know how to count

Hej goiiingar, hur mår ni?!
Jag mår inte så bra,
asså jag är glad men min näsa har seriöst damp.
Jag är helt enkelt tvärförkyld,
och jag har prov imorgon.
& jag pluggar förfullt men behövde en väl förtjänt paus, faktiskt.
Idag stadsvandrade vi i skolan och det var skitjobbigt, jag dog seriöst.
Vi gick runt hela stan känndes det
som och det var typ 30 frågor man skulle svara på.
Man ba joo tjena typ! Men efter drog alla tjejerna till en thai resturang och käka.
Det var sjukt mysigt och jag har nog aldrig varit så hungrig haha.
Sen drog jag hem och nu har jag pluggat i några timmar,
men jag förstår inte allt så får plugga några timmar till haha. :( fml.
& sen fyller Olivia fjortis idag också. Grattis igen hjärtat,
och hoppas din dag blev som du ville ha den!! ♥
tgf
Jättegammal bild på mig och födelsedagsbarnet :)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Sv: jarrå! :D <3 HAHAHA

2011-09-15 @ 19:38:12
URL: http://livetenligtcharliie.blogg.se/
Postat av: Anonym



2011-09-15 @ 21:24:45
Postat av: Therese

Sv: haha blir också tårögd <33

klart vi e !! braaa älskling, skulle inte klara en dag utan dig !

såklart vi kommer! no matter what <3

Älskar dig mest bästa vän !!!!! du e mitt liv. <3333

2011-09-15 @ 21:41:23
URL: http://lskardejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0