Jag kunde dö för dig, men nu är du död för mig.

Hej kära läsare! Mår ni bra?
Det gör jag! Förlåt att jag inte bloggade mer igår,
men min dator dog och glömde laddaren hos Sofia..Smarthead.
Min sista lektion var inställd så jag kom nyss hem ;).
Göttans! Måste dock plugga massa hemma nu,
har svenska inlämning, historia inlämning och biologi prov..
Men det fixar jag! Sen är det konfa också och vi ska få kladdkaaaka..:D
Men det är dags att börja med plugget nu, ha en fortsatt bra dag. Pussar
Ville bara visa hur ubersnygg jag var när jag gick runt i hatt i skolan!! Tycker ni inte?;)

Kommentarer
Postat av: sabina

hahahahahahah elin ! <3

2012-01-24 @ 19:58:15
URL: http://nattstad.se/sabinahallonqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0